Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ABS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с ABS

    Здравейте колеги. Светна ми лампата на ABS. Диагностиката показва липсващ преден десен датчик и некоректен брой зъби (грешка 06) Свалих датчика и се оказа, че има една дебела драскотина на плоската част на датчика - тази която е срещу гривната. Явно, като вали вътре влиза вода и забива грешките, като е сухо времето АБС-а си работи нормално.
    Погледнах през дупката на самия датчик за боклуци вътре, боклуци нямаше, но като въртя главината се вижда, че вътрешната гривна с магнитите не е в една равнина с шенкела - ту се подава ту се прибира и явно така износва датчика.
    Интересува ме това подлежи ли на ремонт или трябва да се сменя лагета (разбит лагер и от там да криви самата гривна) ?







    Last edited by Alamo; d.m.y г., 20:23.
    Алфа 156 1,8ТС 1998г


  • #2
    Явно магнитната капачка на лагера ти прави проблема. Наи-добре е да се смени лагера, но пък от друга страна ако e здрав са безмислено похарчени пари. Ако парите не са проблем сменяй лагера. Другия вариaнт е да сложиш малко силикон там където е напукан сензора и да му подложиш една много тънка шайба при монтажа, така че да го отдалечиш малко от магнитната гривна.
    Alfa-Romeo 156 2.5 V6
    Yamaha MT-09 Tracer

    Comment


    • #3
      Не става. Ако сложа силикон пак ще го износи. Шайба няма къде са се подложи, ако е сложа под датчика просто ще го изтегля нагоре и ще пили на друго място. Датчика влиза плътно е отвора и се фиксира в точно определено положение. Самия сепаратор е магнитна гривна и датчика е от страни, а не над гривната.
      Алфа 156 1,8ТС 1998г

      Comment


      • #4
        Кофти работа.Май не ти остава друго освен да смениш лагера. Сменял съм доста износени лагери(никога не на Аlfa), но не бях виждал магнитната гривна да е толкова деформирана, че да опира в датчика.
        Alfa-Romeo 156 2.5 V6
        Yamaha MT-09 Tracer

        Comment


        • #5
          Колеги помагайте. Днес пак свалих датчика, през дупката се вижда чашата на външното каре. Не мога да разбера гривната на АБС на чашата на външното каре (радиално и датчика да приема сигнала от върха) или е на лагера (датчика приема сигналите аксиално - с плоската странична част - там където е драскотината) http://www.euro07.bg/uploaded/article_schemes/2337.jpg ???
          Алфа 156 1,8ТС 1998г

          Comment


          • #6
            Ето ти две снимки на карето и лагера. Това черното на лагера е магнит, които предава сигнала на датчика.Извода го оставям на теб.
            Attached Files
            Alfa-Romeo 156 2.5 V6
            Yamaha MT-09 Tracer

            Comment


            • #7
              Добре де възможно ли е лагера да е толкова разбит, че гривната да излезе 0,5мм и да няма нито луфт нито да шуми???
              Алфа 156 1,8ТС 1998г

              Comment


              • #8
                Тази магнитна капачка е да задържа смазката вътре в лагера и да подава сигнал към АBS сензора. Както ти казах или капачката е излязала от лагера или целия лагер се е изместил навътре кам мотора. Магнитната капачка няма отношение кам правилното функциониране на лагера. Но ако я няма смазката ще излезе от лагера и той ще се износи бързо.
                Alfa-Romeo 156 2.5 V6
                Yamaha MT-09 Tracer

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от VooDoo-37 Покажи съобщение
                  Тази магнитна капачка е да задържа смазката вътре в лагера и да подава сигнал към АBS сензора. Както ти казах или капачката е излязала от лагера или целия лагер се е изместил навътре кам мотора. Магнитната капачка няма отношение кам правилното функциониране на лагера. Но ако я няма смазката ще излезе от лагера и той ще се износи бързо.
                  Бързо, бързо ..колко да е бързо. Този датчик го смених преди 2 години, стария също беше износен по същия начин. ТА 2 години, 2 зими и да не роди лагер с паднал борд......не ми се вярва. До колкото мога да разбера от снимки и схеми външната гривна е хваната с 4 болта за шенкела, вътре е двуредов с 2 гривни, като на вътрешната е монтирана въпросната лента странично и се върти с вътрешната гривна. Огледах полуоска, каре, чаша на каре...няма следи от удър, ремонт, изкривяване...всичко си е оригинално.
                  Алфа 156 1,8ТС 1998г

                  Comment


                  • #10
                    Последно със смяна на лагер ще се реши ли проблема? Някой знае ли оригиналния номер на SNR ? аз успях да намеря това snr xbgb 40600 s02 И един малко тъп въпрос....имат ли разлика ляв и десен лагер?
                    Алфа 156 1,8ТС 1998г

                    Comment


                    • #11
                      Колеги помагайте. Чудя се какво да я правя.
                      Алфа 156 1,8ТС 1998г

                      Comment

                      Working...
                      X